Energetska samozadostnost podjetij postaja realnost




11 / 01 / 2023
Zelene rešitve članov
Prehod v nizkoogljično družbo v podjetju Termo Shop uresničujejo z zgledom.
Trenutno so v podjetju več kot 96-odstotno samozadostni. Tudi na poslovni enoti v Hočah so postavili sončno elektrarno in nato vse tri poslovne enote (Šempeter v Savinjski dolini, Arja vas, Hoče) povezali s pametno merilno garnituro, ki jim omogoča nadzor in upravljanje energije ter prenos energije med lokacijami.
 
Samooskrbno ne živijo le kot podjetje, temveč ima tudi veliko zaposlenih v svojih domovih nameščene njihove produkte.
 

V podjetju, ne samo prodajajo, temveč tudi živijo energetsko neodvisno zgodbo
 
Najpomembnejši zeleni dosežki leta 2022:
  • 1.500 strank je dobilo novo toplotno črpalko;
  • v sistem so vključili 15 MWp novih proizvodnih virov, to je 900 novih sončnih elektrarn;
  • v celostne rešitve, ki jih ponujajo, so povezali tudi hranilnike energije ter pametne števce za upravljanje porabe in prenos energije;
  • izpeljali so 15 večjih projektov celostne energetske oskrbe (denimo podjetje Marovt, d. o. o., kjer so na vseh njihovih strehah na več lokacijah namestili sončne elektrarne v skupni velikosti 1,3 MWp. S svojim znanjem so pomagali pri postavitvi in razvoju rešitve, prvega hranilnika Megapack z močjo 1,25 megavata, na srednjenapetostnem omrežju. Celovito vzdržujejo tudi vse njihove sisteme prezračevanja, ogrevanja in hlajenja.);
  • z izvedenimi in montiranimi toplotnimi črpalkami in sončnimi elektrarnami so ogljični odtis zmanjšali za kar 13.755 ton ogljikovega dioksida.
 
Najpomembnejši poslovni dosežki leta 2022:
 
Termo Shop je lani praznoval jubilejnih 30 let. Praznovanje jubileja so pospremili tudi z dobrodelnim projektom Zaposleni donirajo.
  • v letu 2022 so sklenili za okoli 38 mio € novih poslov. Nekateri od njih bodo realizirani v letu 2023 in tudi v letu 2024;
  • imajo več kot 70-odstotno rast prihodkov od prodaje v primerjavi z letom 2021; to pomeni, da se bodo približali 24 milijonom evrov prihodkov od prodaje;
  • 46 % rast zaposlenih, v primerjavi z letom 2021. Skupaj s povezanimi družbami, že skoraj 100 strokovnjakov;
  • v letu 2022 so postali srednje veliko podjetje in se že v istem letu uvrstili med TOP 101 najuspešnejših srednjih podjetij v Sloveniji;
     
Na fotografiji: Jure Šacer, generalni direktor (na desni) in Danijel Vuk, pomočnik generalnega direktorja (na levi)

 
Zadovoljstvo in zaupanje strank uravnavata ritem podjetja
 
Da stranke niso preveč čutile posledic glede dobavljivosti opreme, je pripomoglo:
 
Zaposleni srce podjetja in gonilo napredka
 
Vodstvo Termo Shopa se zaveda, da podjetje stoji na zaposlenih, zato so v letu 2022 povečali maso plač za okoli 50 odstotkov, zaposleni pa so prejeli nagrado za poslovno uspešnost. Ker je njihova glavna vrednota strokovnost, posvečajo posebno pozornost temu, da imajo v ekipi certificirane zaposlene. Inovativen sistem variabilnega nagrajevanja in nenehnega izobraževanja ter prenos znanja držita ključ do uspeha, s katerim kljubujejo zobu časa.
 
Izzivi, ki jih prinaša prihodnost
Njihov pogled za naprej je jasen. V letu 2023 načrtujejo:
  • podvojitev prodaje;
  • večji preskok na področju celovitega upravljanja energije (denimo s hranilniki energije);
  • povečanje števila zaposlenih;
  • gradnja tehnološko napredne poslovne stavbe.
 
Nova poslovna stavba bo korak v prihodnost ‒ prikaz, kako je možno vse najnovejše tehnologije integrirati na praktični ravni. To pomeni, da bo predvidoma povsem samozadostna. Ponujala bo možnost sodelovanja pri raziskavah za rešitve, prijaznejše do okolja, ki jih Slovenija in svet potrebujeta.
»Zato imamo namen v letih, ki prihajajo, še dodatno okrepiti naš razvoj na področju toplotnih črpalk z naravnimi hladivi in povečati sredstva, namenjena raziskavam. V načrtu imamo tudi dodaten lasten laboratorij za testiranje toplotnih črpalk zrak/voda, ki bo zaživel v novi poslovni stavbi,« še doda direktor Jure Šacer


Poslovna enota Termo Shop Hoče

Vsebino in fotografije je zagotovilo podjetje Termo Shop.
 
 

Vse to so razlogi, da jim je uspelo ohraniti nadpovprečno zadovoljstvo strank, saj je tudi v minulem letu več kot 70 odstotkov strank sodelovanje z njimi ocenilo z najvišjo možno oceno.


VSE NOVICE
zapri Na spletnih straneh cer-slo.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.
Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.