1.  konferenca trajnostnega menedžmenta

Vsi smo lahko nosilci sprememb

8. december 2022, od 10.00 do 16.00

Kristalna palača, BTC, Ljubljana

 

Pridružite se nam na prvi konferenci trajnostnega manedžmenta, s katero želimo spodbuditi ambicioznost slovenskih podjetij, da v trajnostnem poslovanju prepoznajo konkurenčno prednost in priložnosti zelene preobrazbe. Hkrati želimo v ospredje postaviti vsa tista podjetja, ki trajnostno poslovanje sistematično in strukturirano že vpeljujejo v svoja podjetja. 

Namen konference je vzpostaviti okolje za povezovanje vseh, ki so odgovorni za uvajanje trajnostnega poslovanja v podjetjih. Verjamemo, da bo konferenca postala nepogrešljiv izobraževalni dogodek za vse, ki si želijo nadgraditi znanje iz tega področja in vseh tistih, ki se vpeljevanja trajnosti v poslovanje šele lotevajo.
Konferenca bo omogočala predstavitev dobrih praks, izmenjavo mnenj ter ter odprt dialog o trajnostnem poslovanju in podnebnem ukrepanju. 


Letošnja konferenca bo potekala pod sloganom: Vsi smo lahko nosilici sprememb.

Trajnost zahteva preoblikovanje v pravičnejšo družbo, kar pomeni, da morajo organizacije sodelovati, inovirati in ustvarjati vrednost, ne da bi pri tem uničevale naše okolje. 
Vsak ima svojo vlogo pri vključevanju trajnosti v organizacijo in v vsakodnevno odločanje. Kako lahko pomagamo spremeniti svoje organizacije od znotraj navzen, kje lahko začnemo? Konferenca vam bo pomagala razumeti vašo lastno pot, da postanete učinkoviti nosilci sprememb in kako lahko pri tem podprete vodstvo podjetja, sodelavce in ostale deležnike. 
 

 

PROGRAM

 
10:00 – 10:10 Uvodni pozdrav
Ana Struna Bregar, izvršna direktorica CER
10:10 – 11:10
Trajnost kot konkurenčna prednost 
Osrednji govorec: Jeremy Schwartz, CEO The Body Shop 2013 – 2018, CEO of Pandora 2018 - 2020, Chairman of Kantar
Q&A

Prezentacija bo potekala v angleškem jeziku.
11:10 - 11:30 Vsak je lahko vodja trajnostnega razvoja
Annick Schmeddes, direktorica in lastnica Sustainable Talent 

Vsakdo si lahko pri svojem sedanjem delu in načinu življenja prizadeva za trajnostni razvoj. Pozabite na drastične spremembe, Annick Schmeddes nas uči, kako lahko izkoristite svoje talente in postanete trajnostni voditelji. Vsakdo si lahko pri svojem sedanjem delu in načinu življenja nekoliko prizadeva za trajnostni razvoj.

Prezentacija bo potekala v angleškem jeziku.
11:30 – 11:45
Kako razviti in implementirati ESG strategijo v poslovanje podjetja 
Darja Virjent, manager, Climate Change & Sustainability Services, EY Slovenija

Darja bo v svoji prezentaciji predstavila:
  • Kateri so ESG trajnostni trendi, ki vplivajo in bodo vplivali na poslovanje podjetja?
  • Kako razumeti potrebe različnih deležnikov in izpolniti njihova pričakovanja?
  • Kako razviti ESG trajnostno strategijo in ambicije, ki ohranjajo poslovno vrednost?
  • Kako poteka implementacija trajnostne strategije v praksi?
11:45 - 12:00
SAP trajnostne rešitve: Uvajanje ESG digitalnih rešitev za lažjo trajnostno strategijo in poročanje
Antonia Banović, Senior SAP Sustainaility Consultant, msg global solutions

Antonija bo predstavila:
  • Zakaj podjetja potrebujejo IT-tehnološke rešitve, povezane z ESG?
  • Kako razumeti različne ESG potrebe in bolečine ter izbrati najboljšo rešitev za izpolnitev teh pričakovanj?
  • Katere funkcije iskati pri ESG IT rešitvah?
  • Kako implementacijo ESG IT rešitev  umestiti v prakso?
Prezentacija bo potekala v angleškem jeziku.

Sponzor panela:
 
12:00 - 12:40
Okrogla miza
Pot do dobre trajnostne strategije
  • Melanja Korošec, direktorica blagovne znamke, Elan
  • Štefan Šuštar,  direktor prodaje, Telprom
  • Polona Močilnik, oddelek za trajnostni razvoj, SID banka
  • Larisa Grizilo, senior direktor HR sektorja in sektorja korporativnih komunikacij, A1 Slovenija
  • Antonia Banović, Senior SAP Sustainaility Consultant, msg global solutions
     
Moderator: Žiga Čebulj, svetovalec na področju inovacij, digitalizacije in zelenih tehnologij, CER
12.40 - 12:55 Odmor
13:00 - 13:15
Komuniciranje trajnosti - kako z iskrenim komuniciranjem z zaposlenimi, strankami in dobavitelji krepiti ozaveščenost
dr. Julia Goldstein, lastnica JLFG Communications

Julija bo v svoji prezentaciji predstavila:
  • Kako lahko svojemu podjetju pomagate pri spodbujanju trajnostnega razvoja?
  • Izziv "greenwashing-a" in kako se mu izogniti.
  • Pet stopenj komuniciranja o trajnosti, od nezavedanja do popolne vključenosti.
Prezentacija bo potekala v angleškem jeziku.
13:15 – 13:35
Together towards Zero and Beyond: Razvoj novih trajnostnih programov znotraj podjetja Carlsberg
Simon Boas Hoffmeyer, direktor Group Sustainability & ESG, Carlsberg 

Prezentacija bo potekala v angleškem jeziku.
13:35 - 13:55 Trajnostna preobrazba v praksi - primer Maersk
Milan Vasiljević, vodja prodaje Maersk Adria
13:55-14:10 Kako s povezovanjem agentov sprememb do pozitivnega vpliva na okolje
Peter Schelstraete, soustanovitelj in izvršni direktor Ubuntoo 

Ubuntoo je platforma, ki velja za "airbnb" okoljskih rešitev, namenjena povezovanju podjetij, ki iščejo inovativne rešitve za okoljske izzive s katerimi se soočajo v podjetjih. Velja za številko ena med platformami za strokovnjake iz področja trajnostnega razvoja. Poslanstvo podjetja Ubuntoo je pomagati doseči cilje trajnostnega razvoja z zagotavljanjem eksponentno boljšega, lažjega in hitrejšega dostopa do okoljskih rešitev in znanja. 

Prezentacija bo potekala v angleškem jeziku.
14:10  – 14:45
Okrogla miza
Vloga trajnostnega managerja v praksi: izzivi, zadrege in rešitve
  • Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija
  • dr. Aleš Mihelič, vodja predrazvoja pralnih in sušilnih strojev, Hisense Europe
  • Miha Mermal, izvršni direktor za marketing in trajnostni razvoj, BTC 
  • Aleš Ugovšek, vodja strategije, M Sora 
Moderator: dr. Maja Fesel Kamenik, direktorica HRM
14:45 – 15:15
Odmor
15:15– 15:30

 
Uvodni nagovor v podelitev certifikatov 
Gregor Benčina, predsednik sveta zavoda CER
Matjaž Han, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo 
15:30 -16:00
Svečana podelitev certifikata Green Star

16.00 - 



 
Druženje in povezovanje 
Sponzor druženja
 
 


 

Med govorci izpostavljamo



 

Jeremy Schwartz

Jeremy Schwartz je bil CEO v podjetju The Body Shop, Pandora, generalni direktor L'Oréal UK ter direktor marketinga v podjetju Coca Cola in supermarketih Sainsbury's. Trenutno je predsednik trženjskega in svetovalnega podjetja Kantar za področje trajnostnega razvoja in raznolikost družbe ter svetovalec McKinseyeve prakse za preoblikovanje poslovanja. Jeremy sodeluje z upravami podjetij pri oblikovanju trajnostnih programov, ki prinašajo konkurenčno prednost. V središču Jeremyjevih vodstvenih strategij je njegova zavezanost odpravljanju strahu pred 
spremembami, ki tako pogosto ovira posameznike in organizacije.

Kot izvršni direktor podjetja The Body Shop je Schwartz ustvaril revolucionarne in zelo uspešne veganske linije, prepričal oblasti po vsem svetu, naj zaščitijo ogrožene pasove deževnega gozda, in odpotoval v Amazonijo, da bi pridobil nove sestavine in zaščitil biotsko raznovrstnost z ustvarjanjem dohodka za lokalne avtohtone skupine.

Pri družbi Coca-Cola je Jeremy Schwartz ustvaril večmilijardno blagovno znamko Coke Zero, pri L'Oréalu je uvedel ikonično linijo "Because You're Worth it", pri Pandori pa je vodil prehod s trgovin na e-trgovino, kar je povzročilo 300-odstotno povečanje cene delnice.

Kot vodilni inovator je Schwartz dokazal, da je podjetje lahko hkrati sila za dobro in uspešno dobičkonosno podjetje. V knjigi 8 novih veščin vodenja korak za korakom opredeljuje praktična poslovna orodja, ki vodjem in podjetjem omogočajo, da povečajo uspešnost in dosežejo izjemne cilje. Obravnava vključevanje deležnikov, preoblikovanje dobička in izgube, prihodnost dela in digitalizacijo. V središču te etike je potreba po odpravljanju strahu pred spremembami, ki tako pogosto ovira posameznike in organizacije.
     
Annick Schemddes

Annick je strokovnjakinja za trajnostni trg dela. S svojim podjetjem Sustainable Talent  je pionirka na področju trajnostnih podjetniških praks. Svoje delo utemeljuje na raziskavah, ki kažejo, da je trajnostno podjetništvo rešitev za sedanjo krizo, povezano s pomanjkanjem delovne sile na trgu dela. Leta 2017 je bila Annick po izboru časopisa "Trouw" izbrana za številko 50 med 100 najbolj trajnostnimi podjetniki na Nizozemskem. Leta 2020 je v pogovoru TED Talk (50 tisoč ogledov) delila spoznanja o svojem strokovnem znanju o prihodnjih kariernih trgih, naslednje leto pa je izdala knjigo "Impactvol Ondernemen in de Praktijk (Podjetniški učinek v praksi)". Poleg tega je Annick tudi članica žirije pri izboru za menedžerja leta na področju družbene odgovornosti podjetij. Prek vseh teh različnih kanalov še naprej navdihuje in spodbuja razvoj praks trajnostnega podjetništva.
   
Peter Schelstraete

Peter je soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Ubuntoo, platforme za okoljske rešitve. Poslanstvo podjetja Ubuntoo je pomagati doseči cilje trajnostnega razvoja z zagotavljanjem eksponentno boljšega, lažjega in hitrejšega dostopa do okoljskih rešitev in znanja. 
Pred tem je bil Peter zaposlen v družbi The Coca-Cola Company. V svojem 19-letnem mandatu je opravljal različne visoke funkcije, med drugim je bil globalni podpredsednik za digitalne tehnologije in sredstva ter CMO za azijsko-pacifiško regijo. 
Ker je pravi svetovni državljan, je živel in delal v Afriki, Aziji, Evropi in Severni Ameriki. Na Univerzi v Leuvnu v Belgiji je magistriral iz komercialnega inženirstva, na Univerzi v Montpellieru v Franciji pa je opravil tudi podiplomski magisterij iz poslovnega upravljanja.
 
   
Julia Goldstein

Julia Goldstein je lastnica podjetja in nagrajena avtorica treh knjig. Njena najnovejša knjiga je Beyond the Green Team: Usklajevanje internega in eksternega komuniciranja za spodbujanje trajnostnega razvoja podjetja, ki je izšla novembra 2022. Julijino podjetje JLFG Communications sodeluje s proizvodnimi podjetji in jim pomaga pri povezovanju poslovnih ciljev, okoljskih ukrepov in učinkovitih komunikacijskih strategij.

 
 
 
Antonia Banović

Antonia Banović je višja svetovalka za trajnostni razvoj SAP pri MSG Global Solutions z več kot devetletnimi izkušnjami na področju trajnostnega razvoja, družbenih inovacij, podjetništva vpliva in korporativne trajnosti. Z magisterijem iz mednarodnih odnosov in evropskih študij na Central European University v Budimpešti je svojo kariero začela pri Green European Foundation v Bruslju, kjer je delala na področju zelene in okoljske politike EU. Med delom s Cluster for Eco-Social Innovation and Development in mednarodnim think tankom Ouishare je vodila EU projekte na področju podjetništva, krožnega in sodelovalnega gospodarstva, pri čemer je sodelovala z nekaterimi svetovnimi voditelji na tem področju. S poglobljenim razumevanjem okoljskih, socialnih in upravljavskih tem (ESG) je Antonia svetovala strankam iz sektorjev financ, energetike, maloprodaje, IT in telekomunikacij pri pripravi trajnostnih poročil ter uporabi meril in procesov ESG v njihovih poslovnih strategijah. Njeno strokovno znanje vključuje strateško povezovanje družbene odgovornosti podjetij in trajnosti, skladnost z ESG predpisi in politikami ter poročanje o trajnosti. Kot del delovne skupine za globalno trajnost pri MSG je trenutno vključena v dinamično področje poročanja in predpisov ESG, zagotavlja in razvija tehnologijo SAP za pomoč strankam v različnih sektorjih pri usmerjanju in uresničevanju njihove strategije trajnosti.
   
   
 

 

 



      




KOTIZACIJA ZA KONFERENCO TRAJNOSTNI MENEŽMENT

200 eur + ddv

Članom CER priznamo 20% popust na kotizacijo.
 

UDELEŽBA SAMO NA PODELITVI GREEN STAR CERTIFIKATOV

Brezplačno, z obvezno prijavo


S prijavo se strinjate s splošnimi pogoji uporabe in namenom uporabe podatkov. Dogodek bo sneman.
Podatke bomo uporabili za vodenje baze registriranih udeležencev ter obveščanje o vsebinah vezanih na dogodek.

Organizatorji si pridržujemo pravico do spremembe programa.

Pogoji poslovanja:

Za udeležbo na konferenci je potrebno plačilo predračuna. Neplačilo predračuna ali neudeležba na konferenci ne pomeni avtomatske odjave s konference. V primeru odjave, morate to pisno sporočiti na info@cerslo.si
Račun boste prejeli po opravljeni storitvi. 

Skrajni rok za morebitno odjavo je 5 delovnih dni pred dogodkom. Pri kasnejši odjavi ali neudeležbi na dogodku iz karkšnegakoli razloga ali da odjava ni bila poslana pisno, se zaračuna celotna kotizacija. 
Če udeležba že prijavljene osebe ni možna zaradi višje sile, je možno prijaviti nadomestnega udeleženca. 


PRIJAVA NA KONFERENCO


PODATKI O PODJETJU / COMPANY INFORMATION

Podjetje / Company:
ID za DDV / VAT number:
Ulica / Street:
Pošta in kraj / Postal code and place:
Telefon / Telephone:
Članska številka pri IZS ali ZAPS / IZS or ZAPS member number:
Novinar / Press:
KONTAKTNE OSEBE / CONTACT PERSON

Ime / Name*:
Priimek / Surname*:
E-pošta / E-mail*:
Opombe / Remarks:
Pogoji uporabe: