Srečanje prejemnikov certifikata Green Star je znova pokazalo, da trajnost ni tekmovanje, ampak skupno iskanje rešitev. Na srečanju, ki ga je tokrat gostila družba Telekom Slovenije, so podjetja govorila o ukrepih za izboljšanje vpliva na okolje. Predstavniki trgovinskega, bančnega, nepremičninskega, storitvenega, predelovalnega, transportnega in telekomunikacijskega sektorja so govorili o največjih izzivih, s katerimi se soočajo na področju zmanjševanja vplivov na okolje.
Sogovorniki so si bili enotni, da zgolj poročanje o trajnosti na način, da bi delovali »lepi«, danes ni več dovolj. Veliko težje je realizirati trajnostne zaveze. Šele ko jih podjetja sprejmejo in se k cilju konkretno zavežejo, se stvari začnejo premikati v pravo smer.
»Podpora vodstva je najpomembnejša«, je mnenja Teodor Prosen, vodja trajnostnega poslovanja in poslovne odličnosti v Telekomu Slovenije, ki je bil gostitelj Green Star klub srečanja. »Če se vodstvo ne zaveda pomembnosti, ki jo trajnostno poslovanje predstavlja, je nemogoče, da se kot podjetje obnašamo trajnostno,« je pojasnil in dodal, da Telekom Slovenije že vrsto let vlaga v svoj trajnostni razvoj. V zadnjih letih največ stavijo na zmanjšanje ogljičnega odtisa z energetsko učinkovitejšim omrežjem in opremo, pospešeno pa uvajajo tudi nove tehnologije.
Podjetja so se strinjala, da certifikacijski procesi, kot je Green Star, prinašajo podjetjem ne le dokazila o trajnostnih prizadevanjih temveč predstavljajo tudi vir znanja za izboljšave. Implementacija novih ESG ukrepov pa lahko vodi do znatnega napredka in povečanja ocene Green Star v relativno kratkem časovnem obdobju.