Generacija Z, kamor spadajo mladi med 14. in 29. letom starosti, ne predstavlja zgolj sedanjih potrošnikov, temveč tudi bodoče poslovne voditelje in kreatorje prihodnosti.
Ena izmed najbolj tehnološko in podjetniško spretnih generacij se od njenih predhodnikov, generacij Y in X, precej razlikuje. Generacija Z je bila kritično vzgojena, je nezaupljiva, dvomi v resničnost lažnih novic in iskrenost obravnava kot sveto. Zaveda se, da blagovne znamke niso popolne, vendar pričakuje, da bodo te transparentne. Zahteva, da podjetja prevzamejo odgovornost in si prizadeva za okoljski napredek, spoštovanje človekovih pravic, spodbujanje vključevanja ter uveljavljanje poštenosti in preglednosti.
Generacija Z predstavlja najhitreje rastoči segment potrošnikov. Imajo edinstvene nakupovalne navade in delovne vrednote, pri katerih niso pripravljeni sklepati kompromisov. Že do leta 2030 bo generacija, ki v tem trenutku pospešeno vstopa na trg dela, predstavljala največji generacijski segment v gospodarstvu. Zato je ključno, da prisluhnemo njihovim stališčem, izkoristimo njihov zanos ter ideje za pospešitev podnebnega ukrepanja tako zdaj kot v prihodnosti, ko postanejo voditelji.
Srečanje, ki ga ne gre zamuditi, bo v prelepem ambientu Škrabčeve domačije. Pridružite se nam ob zanimivem pogovoru z mladimi, kjer boste izvedeli, kaj pričakujejo od podjetij in blagovnih znamk ter kakšen je njihov pogled na podnebne spremembe.