Trajnost kot način razmišljanja, ne le poslovna strategija
V skupini Hisense Europe je trajnost osrednjega pomena za doseganje njihovega poslanstva – vsak dan biti boljši. Trajnost razumejo kot ravnovesje med okoljskimi, družbenimi in gospodarskimi vidiki, pri čemer verjamejo, da dolgoročna uspešnost podjetja temelji prav na usklajenosti teh treh stebrov. S tem pristopom ne zasledujejo le lastne stabilnosti in rasti, temveč tudi zadovoljstvo vseh deležnikov – od zaposlenih in partnerjev do širše družbe.
Usmerjeni v dejanske vpliveStrategija trajnosti v skupini Hisense Europe temelji na analizi dejanskega vpliva podjetja na okolje in družbo. Svojo pozornost usmerjajo na tista področja, kjer imajo kot podjetje največji vpliv in lahko z ukrepi dosežejo največje spremembe. Zato stalno vlagajo v tehnološke novosti, energetsko učinkovitost in izboljšave procesov, ki hkrati krepijo konkurenčnost in prispevajo k razogljičenju proizvodnje.
Energijska učinkovitost kot strateška prednostV Velenju so zagnali eno največjih sončnih elektrarn v Sloveniji, s katero lahko pokrijejo 12 odstotkov energetskih potreb podjetja. Vlagajo v projekte energetske učinkovitosti, ki na letni ravni zmanjšujejo emisije ogljikovega dioksida za 1.760 ton.
»Naš cilj je ustvariti energetsko pametno, konkurenčno in trajnostno industrijsko okolje, ki bo kos izzivom prihodnosti,« poudarja Sandi Vitanc, vodja upravljanja z energijo. »Pomembne korake v tej smeri predstavljajo investicije v lastne obnovljive vire, razvoj sistemov za ponovno uporabo toplote, implementacija naprednih nadzornih sistemov ter energetske sanacije objektov.«
Manjši okoljski odtis, večja varnost
V proizvodnih obratih so uvedli varnejši postopek kromiranja, s čimer so zmanjšali zdravstvena tveganja za zaposlene in vpliv na okolje. Začeli so pilotni projekt ponovne uporabe vode, s katerim zmanjšujejo skupno porabo, in preučujejo uporabo alternativnih materialov v komponentah in embalaži aparatov. Poleg tega so izboljšali postopke skrbnega pregleda dobaviteljev ter vzpostavili nagrado Hisense Europe Supplier Award, s katero prepoznavajo partnerje, ki delijo njihove vrednote.
Odgovorni odnosi in prispevek skupnosti
Hisense Europe svojo trajnostno zavezanost izraža tudi s podporo lokalnim skupnostim in projektom, ki prispevajo k razvoju okolja, v katerem delujejo. Donacije usmerjajo v področja, ki spodbujajo inovacije, izobraževanje in družbeno odgovornost.
Med najboljšimi na svetu
Odličnost v trajnostnih prizadevanjih skupine potrjujejo priznanja EcoVadis in Green Star, pa tudi številni certifikati: SA8000 za družbeno odgovornost, ISO 14001 za okoljsko ravnanje, ISO 50001 za energetsko učinkovitost, ISO 45001 za varnost in zdravje pri delu ter vključitev v shemo EMAS.
Letos pa so dosegli izjemen mejnik – podjetje Gorenje je kot del skupine Hisense Europe prejelo platinasto priznanje EcoVadis, najvišjo možno oceno, s katero se je uvrstilo med najboljši 1 % podjetij na svetu.
»Ponosni smo, da smo se uvrstili v 1 odstotek najbolje ocenjenih podjetij. To je potrditev, da smo zastavili pravo smer, in hkrati spodbuda, da s še večjim zagonom gradimo bolj trajnostno prihodnost,« poudarja Urška Butolen, vodja korporativnega upravljanja trajnosti.
Z drznostjo v razmišljanju, odgovornostjo v dejanjih
»Za nas trajnost ni le eden od ciljev, temveč način razmišljanja. S strateškimi naložbami, operativnimi izboljšavami in predanostjo odgovornim poslovnim praksam gradimo prihodnost, ki ni le bolj trajnostna, ampak tudi bolj odporna,« zaključuje Hanson Han, izvršni direktor podjetja Hisense Europe.