Podarite znanje – povabite svoje partnerje in dobavitelje na konferenco




09 / 10 / 2024
Namesto novoletnih daril letos podarite nekaj bolj trajnostnega – priložnost za pridobitev ključnih znanj in vpogledov o trajnostnem poslovanju. Podarite jim kotizacijo za 3. Konferenco trajnostnega menedžmenta in jim omogočite, da pridobijo dragoceno znanje, ki bo oblikovalo prihodnost poslovanja.

Zakaj je to pomembno?

Podjetja, ki vlagajo v trajnost skupaj s svojimi zaposlenimi, partnerji in dobavitelji, ustvarjajo konkurenčne prednosti in gradijo poslovne modele, odporne na spremembe. Tukaj je 7 ključnih razlogov, zakaj je izobraževanje dobaviteljev in partnerjev pomembno:
 
1. Povečanje konkurenčne prednosti v dobavni verigi
Z izobraževanjem dobaviteljev o trajnostnih praksah podjetje prispeva k večji učinkovitosti in odpornosti celotne dobavne verige. Dobavitelji, ki uvajajo trajnostne inovacije, postanejo bolj konkurenčni, kar koristi vsem deležnikom.

2. Zmanjševanje tveganj
Dobavitelji, ki razumejo in izvajajo trajnostne strategije, lažje obvladujejo okoljska in družbena tveganja, od zmanjšanja emisij do optimizacije porabe energije in spoštovanja delavskih pravic. S tem preprečijo morebitne motnje v dobavni verigi.

3. Povečanje sodelovanja in inovacij
Vključevanje dobaviteljev v trajnostne pobude spodbuja sodelovanje in inovacije. Z učenjem iz primerov najboljših praks lahko dobavitelji razvijejo nove trajnostne rešitve, ki koristijo tako njim kot podjetju.

4. Širjenje trajnostnih vrednot po dobavni verigi
Trajnostna izobraževanja ne vplivajo le na neposredne dobavitelje, ampak se njihove vrednote in prakse širijo po celotni dobavni verigi, kar krepi pozitiven vpliv podjetja.

5. Izboljšanje ugleda podjetja Podjetja, ki proaktivno izobražujejo svoje dobavitelje o trajnostnih praksah, izboljšujejo svoj ugled. Kupci in deležniki cenijo podjetja, ki se zavzemajo za trajnost in vlagajo v izboljšanje dobavnih verig.

6. Izmenjava znanja in najboljših praks 
Konference, kot je ta, omogočajo neposredno izmenjavo izkušenj in uspešnih zgodb, kar prispeva k hitrejšemu napredku pri trajnostnih ciljih.

7. Krepitev trajnostne odpornosti
Podjetja, ki vlagajo v izobraževanje dobaviteljev, so bolje pripravljena na prihodnje izzive, kot so podnebne spremembe, regulativni pritiski in zahteve po preglednosti. Tako so dolgoročno bolje opremljena za soočanje s spremembami v poslovnem okolju.
 
S podarjeno kotizacijo svojim partnerjem omogočite dostop do vrhunskih strokovnjakov, najboljših praks in strateških rešitev, ki bodo oblikovale prihodnost trajnostnega poslovanja. S tem boste ne le podprli njihov razvoj, ampak tudi okrepili trajnostno strategijo vaše lastne dobavne verige in spodbudili odgovorne prakse med svojimi partnerji.
 
Na nakup kotizacije za vaše dobavitelje vam priznamo 20% popust. 

Več informacij o programu in prijave
VSE NOVICE
zapri Na spletnih straneh cer-slo.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.
Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.