Jerneja Jug Jerše, vodja Predstavništva Evropske komisije v Sloveniji
"Takšne smernice so izjemno pomembne, saj spodbujajo dobre prakse ter podjetjem pomagajo krepiti zaupanje, ki je temelj trajnostne konkurenčnosti."
Tina Cipot, izvršna direktorica o28, komunikacijska skupina
Špela Arsova, Partner, Odvetniki Šelih & partnerji
"Pravnih tveganj povezanih z zelenih zavajanjem ne gre zanemariti. Pristojni organi lahko podjetjem izrečejo visoke globe, razkritje neustreznih praks pa lahko povzroči tudi veliko škodo ugledu podjetja."
Meta Pavlin Avdić, Predsednica Sveta trajnostnega razvoja Slovenske oglaševalske zbornice
"Prav kompetence, kot so pripovedna moč, oblikovanje aspiracij in usmerjanje trendov, postajajo ključne za prehod v trajnostno naravnano družbo in gospodarstvo. Oglaševanje ima zato ne le izjemen transformativni potencial, temveč tudi pomembno odgovornost, ki jo bo moralo ponotranjiti in odgovorno udejanjati."
Melanja Korošec, Svetovalka za strateški razvoj znamk, partner DreamSail Strategic Consulting
"Pri komunikaciji smo lahko ambiciozni, saj s tem ustvarjamo prostor za večje premike, a ključno je, da smo konkretni - vsaka izjava mora temeljiti na praksah in dejstvih, ki jih lahko dokažemo."
Tanja Subotić Levanič, Direktorica korporativnih odnosov, Pivovarna Laško Union d.o.o.
"V Pivovarni Laško Union, ki je del družbe HEINEKEN, verjamemo, da je verodostojno in odgovorno trajnostno komuniciranje ključno za gradnjo zaupanja – tako znotraj podjetja kot navzven. Zato smo uvedli interni pravilnik Green Claims Policy, ki zaposlenim nudi jasne smernice, postopke odobritev ter konkretne primere dobrih praks."
Karidia Toure Zagrajšek, Koordinatorica trajnostnega razvoja v NLB
"Trajnostna razkritja so dolgoročen, za banke in podjetja soodvisen proces. Podjetja spodbujamo, naj trajnost vključijo v strategijo, vlagajo v znanje zaposlenih in razkritja obravnavajo kot razvojno orodje, ne zgolj obveznost."